My stories during the trip

December 05, 2006

Dag 5


Van een warm onthaal was er weinig sprake, Omdat mijn baas van de skischool vergeten was om een documentje door te sturen, dachten de immigratie-flikkers op de luchthaven dat ik illegaal was (misschien had ik me beter toch geschoren). Gevolg; terug naar Belgie de eerst volgende vlucht. Een geluk bij een ongeluk want die was pas de volgende dag waardoor mijn baas nog tijd had om alles te regelen en ik in 't gevang streepjes kon trekken op de maat van het gesnurk vd heroine verslaafde onder mij. 24u na mijn aankomst buiten geraakt.






Vanaf dan ging alles in rechte lijn omhoog (letterlijk en figuurlijk). Klein maar fijn skigebied, schoon uitzicht, heel veel gratis, en vriendelijke mensen. meer foto's op

1 comment:

Joost said...

Putaiiiiiiiiin sillemans,

Ge hebt nog geen blauwe Canadese lucht gezien en ge zit al in den bak man. :)
Ik hoop voor u het beste en hoop vooral dat er geen Jail meer inzit voor de sille. Ik probeer het mij voor te stellen maar ik kan het niet want barst uit van lachen. Al zal het niet om te lachen geweest zijn.
Geen zorgen binnen een paar jaar zult ge het wel grappig vinden.

Maar vooral veel RESPECT voor Mr silmans. Maak een onvergetelijke ervaring van u lang verwachte droom , met al zijn leuke en bizarre neveneffecten.

Greetz Joost